Prijavljivanje na natjecanje postalo je u hrvatskom automobilizmu, po svim izgledima, tek puka formalnost, bez veće odgovornosti, tek da se pojedinci vesele svom imenu na popisu očekivanih sudionika.
Tako je bilo i s posljednjim, sedmim natjecanjem ovogodišnjeg Prvenstva Republike Hrvatske u kronometar vožnjama održanom u Poslovnoj zoni Jelkovec nadomak Varaždina.
Organizator „1. Nagrade Grada Varaždina 2024.“ AKK Blacklisted iz Belice, objavio je listu sa 75 sudionika, od kojih je natjecanju pristupilo tek 63.
Bilo je to prvo natjecanje ove discipline u Varaždinu, na novoj stazi objedinjenoj na 1.450 metara ceste što okružuje sklop više poslovnih objekata.
Nisu se pojavili niti favoriti, niti neki koji bi svojim nastupom uveličali premijerno izdanje kronometra u ovim prostorima, očito s razlogom jer nije odlučivalo o čelnim pozicijama klasa i različitih konkurencija. Bila je to prigoda dokazivanja nekih novih, ili pak, u slučaju ukupnog pobjednika, potvrda vještine i znanja, te iskoristivosti vrhunskog automobila.
Ukupnu pobjedu slavio je Vjekoslav Čičko, vozač AK Buzet Autosport, prošlogodišnji automobilist godine HAKS-a koji je to zaslužio relijaškim naslovima prvaka i u Hrvatskoj i u Sloveniji, a u kronometru ostaju sjećanja na njegov dvostruki uzastopni naslov državnog prvaka 2015. i 2016. godine.
Čičko je za upravljačem prestižne Škoda Fabie već od treninga, a potom i u sve tri bodovne vožnje ostvarivao najbolja vremena, da bi u drugoj vožnji odvezao i najbolje dana u vremenu 2:11,784 minuta uz prosjek 78,776 km/sat.
Konačnim rezultatom 6:37,579 minuta bio je za čitavih 26,812 sekundi brži od drugoplasiranog Mauricia Bajerića (AK Istra racing team Pazin) koji ove sezone nastupa s nekada trofejnim Čičkovim Fiatom 500 Proto.
Do treće pozicije pobjedničkog postolja stigao je mladi Dario Merlić (AMK Zanatlija Zagreb) zaostavši u Fiatu 127 za drugim tek 229 tisućinki sekunde.
Sva trojica pobjednici su i svojih klasa, Čičko u klasi Sport više od 1.600 ccm, Bajerić u klasi E1 Moto, a Merlić u Sport do 1.400 ccm.
Uz njih, među prvih deset uvrstila su se još dvojica pobjednika klasa, četvrtim mjestom ukupno Alen Kemal Muslimović (AKK Sveta Nedelja, Renault Megane) za pobjedu u klasi Serija više od 1.800 ccm, te osmim mjestom za pobjedu u klasi Serija do 1.799 ccm Fran Kranjac (AKK Fly with Kolman Zagreb, Renault Twingo), ujedno najuspješniji junior na natjecanju.
Najuspješniji senior Palmiro Medica (AK Buzet Autosport, Peugeot 106) zauzeo je ukupno deveto mjesto, dok je najbolja vozačica bila Karla Švec (AMK Zanatlija Zagreb, Peugeot 106).
Preostale tri klase pobjednički su pripale Goranu Škaljcu (AK Klek Ogulin, Nissan Micra) u Seriji do 1.280 ccm, Maxu Šimunoviću (AKK Fly with Kolman, Peugeot 106) u klasi Sport do 1.600 ccm i Kristianu Fičoru (AKK Fly with Kolman, VW Golf) u klasi Diesel.
S maksimalnih 60 bodova, zahvaljujući pobjedama u klasama Kranjca, Šimunovića i Fičora, do pete pobjede u sezoni stigla je ekipa AKK Fly with Kolman Zagreb, ispred AK Klek Ogulin i AK Buzet Autosport.
U konkurenciji timova Ogulinci pod imenom „Svaka čas“ s bodom prednosti ostvarili su pobjedu ispred zagrebačkih „Specijalista“.
Kronometar prvenstvo Hrvatske je poslije sedam natjecanja zaključeno: državni prvak (ukupni pobjednik) je Karlo Pelicar (AKOK Skok racing 1993 Gambetići), prvaci HAKS-a po klasama Goran Škaljac (AK Klek Ogulin), Fran Kranjac (AKK Fly with Kolman Zagreb), Toni Malinarich (AK Prorace Sv.Lovreč), Dean Jurasić (AK Istra racing team Pazin), Karlo Pelicar, Mateo Ivošević (KK Rijeka), Mauricio Bajerić (IRT), Kristian Fičor (Fly), vozačice i juniori Lina Cukrov (AKOK Skok racing 1993), ekipe AKK Fly with Kolman Zagreb, Team „Specijalisti“, te pobjednik veterana Neven Ivošević (KK Rijeka).