Nova automobilistička sezona na istarskom poluotoku počela je u izuzetnom ozračju, od onog što je pružio osunčani zimski vikend uz povremeni hladni povjetarac, na prostorima od Limskog kanala do povijesnog Dvigrada.
Svojevrsni show pod nazivom „Rally day Two Castles - Due Castelli“, nakon jednogodišnje pauze, u četvrtom je izdanju okupio 49 posada iz Italije, Slovenije, Austrije i Hrvatske, na manifestaciji koju su još jednom uspješno realizirali entuzijasti oktanskog sporta okupljeni u Autoklubu „Poreč Motorsport“ i suorganizatoru AKORK „Skok racing 1993“ iz Gambetića.
Natjecateljskom programu prethodile su slobodne vožnje što su se odvijale na stazi Cross centra Canalli u Gambetićima nadomak Višnjana, da bi prave vještine i znanje pokazali na dvije makadamske dionice Lim-Dvigrad i Dvigrad-Barat, kojima se vozilo u oba smjera, ukupno osam brzinskih ispita duljine 55,08 km.
Pobjedničko postolje „generalke“ zasluženo je pripalo posadama s talijanskim obilježjima, ali različitih nacionalnosti.
James Bardini i Justin Bardini, Britanci u prestižnoj „Škoda Fabia R5“ imali su razloga za slavlje.
Sve od drugog brzinca, s prednošću od četiri do deset sekundi, imali su prednost ispred Talijana Adriana Scalcona i Clinzie Michelini u identičnom automobilu.
Zanimljivo je da su naizmjenično osvajali najbolja vremena na brzinskim ispitima od prvog do zadnjeg, svaki po četiri, a presudan je bio posljednji u kojem je Bardini uspio nadoknaditi sekundu zaostatka i u konačnici s dvije prestižne i ukupnim vremenom 35:08,9 minuta slaviti na svečanosti dodjele priznanja u Limskom kanalu.
Do trećeg su mjesta, ujednačenom i konstantnom vožnjom stigli Slovenci Matic Kogej i Matej Čar, pod talijanskim obilježjima i za upravljačem Mitsubishi Lancera Evo X, čiji je zaostatak bio znatan, gotovo dvije minute.
U samom začetku natjecanja, sredinom dionice drugog brzinca, došlo je do zanošenja Škode Fabie R5, jednih od favorita, talijanske posade Michele Piccolotto - Christian Dinale, prevrtanja i izlijetanja izvan staze, a potom i zapaljenja.
Vozači su pravovremeno napustili vozilo bez ozljeda, a brza intervencija vatrogasane službe JVP Rovinj nije pomogla s obzirom da je automobil izgorio gotovo do neprepoznaljivosti.
Malobrojne, ali pokazat će se u konačnici rezultatski uspješne bile su tri hrvatske posade, a nije im smetala niti velika prašina koja se dizala iza svakog prolaska.
Pobjedu u klasi preko 2000 ccm osvojili su Matteo Mladenić i Dean Valčić u VW Golf 1.9 GT, drugi u klasi „sva ostala vozila“ u svom prvom relijaškom nastupu bio je poznati istarski vinar Marko Fakin uz suvozača Morena Lisjaka u terencu Mitsubishi Pajero Panin, dok je u žestokoj konkurenciji osam posada klase do 1600 ccm, vještinu u reliju, oprobao i trofejni istarski junior drugih disciplina Karlo Pelicar, koji je uz suvozača Daniela Terlevića osvojio treće mjesto, a bili su i najbolje plasirana hrvatska posada 16. ukupno.
Do cilja je uspješno stiglo 42 posade, a odustajanja su uglavnom bila tehnički kvarovi.
Pobjednici po klasama:
do 1400 ccm Zamaro - Nardini (Italija, Fiat 500)
do 1600 ccm Mrak - Kuštrin (Slovenija, Rover 216)
do 2000 ccm Cecatto - Minuzzo (Italija, Seat Ibiza)
preko 2000 ccm Mladenić - Valčić (Hrvatska, VW Golf)
pogon na 4 kotača Kogej - Čar (Italija, Mitsubishi Lancer Evo X)
vozila R5, S2000 i WRC Bardini - Bardini (Italija, Škoda Fabia R5)
pogon zadnji kotači Božić - Bobič (Slovenija, BMW E36)
open i buggy Camporese - Piazzetta (Italija, Peugeot 504 Pick Up
Fotogalerija Miroslav Krpan