Rally: Talijani slavili u Limu, sezona počela u izuzetnom ozračju

Ponedjeljak, 07. ožujka 2022. 09:18 Napisao/la  Miroslav Krpan
James i Justin Bardini
James i Justin Bardini Foto: Miroslav Krpan

 Nova automobilistička sezona na istarskom poluotoku počela je u izuzetnom ozračju, od onog što je pružio osunčani zimski vikend uz povremeni hladni povjetarac, na prostorima od Limskog kanala do povijesnog Dvigrada.

Svojevrsni show pod nazivom „Rally day Two Castles - Due Castelli“, nakon jednogodišnje pauze, u četvrtom je izdanju okupio 49 posada iz Italije, Slovenije, Austrije i Hrvatske, na manifestaciji koju su još jednom uspješno realizirali entuzijasti oktanskog sporta okupljeni u Autoklubu „Poreč Motorsport“ i suorganizatoru AKORK „Skok racing 1993“ iz Gambetića.

Natjecateljskom programu prethodile su slobodne vožnje što su se odvijale na stazi Cross centra Canalli u Gambetićima nadomak Višnjana, da bi prave vještine i znanje pokazali na dvije makadamske dionice Lim-Dvigrad i Dvigrad-Barat, kojima se vozilo u oba smjera, ukupno osam brzinskih ispita duljine 55,08 km.

Pobjedničko postolje „generalke“ zasluženo je pripalo posadama s talijanskim obilježjima, ali različitih nacionalnosti.

James Bardini i Justin Bardini, Britanci u prestižnoj „Škoda Fabia R5“ imali su razloga za slavlje.

Sve od drugog brzinca, s prednošću od četiri do deset sekundi, imali su prednost ispred Talijana Adriana Scalcona i Clinzie Michelini u identičnom automobilu.

Zanimljivo je da su naizmjenično osvajali najbolja vremena na brzinskim ispitima od prvog do zadnjeg, svaki po četiri, a presudan je bio posljednji u kojem je Bardini uspio nadoknaditi sekundu zaostatka i u konačnici s dvije prestižne i ukupnim vremenom 35:08,9 minuta slaviti na svečanosti dodjele priznanja u Limskom kanalu.

Do trećeg su mjesta, ujednačenom i konstantnom vožnjom stigli Slovenci Matic Kogej i Matej Čar, pod talijanskim obilježjima i za upravljačem Mitsubishi Lancera Evo X, čiji je zaostatak bio znatan, gotovo dvije minute.

U samom začetku natjecanja, sredinom dionice drugog brzinca, došlo je do zanošenja Škode Fabie R5, jednih od favorita, talijanske posade Michele Piccolotto - Christian Dinale, prevrtanja i izlijetanja izvan staze, a potom i zapaljenja.

Vozači su pravovremeno napustili vozilo bez ozljeda, a brza intervencija vatrogasane službe JVP Rovinj nije pomogla s obzirom da je automobil izgorio gotovo do neprepoznaljivosti.

Malobrojne, ali pokazat će se u konačnici rezultatski uspješne bile su tri hrvatske posade, a nije im smetala niti velika prašina koja se dizala iza svakog prolaska.

Pobjedu u klasi preko 2000 ccm osvojili su Matteo Mladenić i Dean Valčić u VW Golf 1.9 GT, drugi u klasi „sva ostala vozila“ u svom prvom relijaškom nastupu bio je poznati istarski vinar Marko Fakin uz suvozača Morena Lisjaka u terencu Mitsubishi Pajero Panin, dok je u žestokoj konkurenciji osam posada klase do 1600 ccm, vještinu u reliju, oprobao i trofejni istarski junior drugih disciplina Karlo Pelicar, koji je uz suvozača Daniela Terlevića osvojio treće mjesto, a bili su i najbolje plasirana hrvatska posada 16. ukupno.

Do cilja je uspješno stiglo 42 posade, a odustajanja su uglavnom bila tehnički kvarovi.

Pobjednici po klasama:
do 1400 ccm Zamaro - Nardini (Italija, Fiat 500)
do 1600 ccm Mrak - Kuštrin (Slovenija, Rover 216)
do 2000 ccm Cecatto - Minuzzo (Italija, Seat Ibiza)
preko 2000 ccm Mladenić - Valčić (Hrvatska, VW Golf)
pogon na 4 kotača Kogej - Čar (Italija, Mitsubishi Lancer Evo X)
vozila R5, S2000 i WRC Bardini - Bardini (Italija, Škoda Fabia R5)
pogon zadnji kotači Božić - Bobič (Slovenija, BMW E36)
open i buggy Camporese - Piazzetta (Italija, Peugeot 504 Pick Up

Fotogalerija Miroslav Krpan

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.