Nastup na međunarodnoj utrci u Ptuju, čiji je organizator i domaćin Hrvatski auto i karting savez, prijavilo 80-tak vozača iz pet zemalja
U nedostatku licenciranih i u potpunosti tehnički i infrastrukturno spremnih domaćih staza, Odbor za karting sport Hrvatskog auto i karting saveza morao je posegnuti za rezervnom varijantom.
Tako će, po svemu sudeći cjelogodišnje hrvatsko prvenstvo biti provedeno na šest inozemnih natjecanja, od kojih je HAKS domaćin dva.
Prvo takvo je već na otvorenju nove sezone, 13. i 14.travnja nadomak Ptuja u Sloveniji, na sredinom prošle godine izgrađenoj novoj stazi „AMZS Centra kartinga in moto športa“ u Hajdinama.
Odbor za karting sport HAKS-a, uz suorganizatora Autoklub „Dubrovnik racing“, pripremio je utrku pod nazivom „2. utrka CEZ-a Nagrada HAKS-a 2019.“ čiji će se rezultati bodovati za FIA CEZ Prvenstvo Srednjeeuropske zone, Prvenstvo Republike Hrvatske, međunarodni slovenski Sport Stil cup i Prvenstvo Srbije.
Nastup u devet različitih klasa prijavio je 81 vozač iz pet zemalja – Slovenije, Hrvatske, Srbije, Austrije i Crne Gore.
U okviru hrvatskog prvenstva sudjelovat će 26 vozačica i vozača iz 14 klubova, a predvode ih svi prošlogodišnji hrvatski prvaci, među kojima su neki prešli u veće, jače, klase namijenjene uzrastu kojem ove sezone pripadaju.
Nekolicina hrvatskih vozača protekle je zimske mjesece iskoristila za brojne treninge, uglavnom u Italiji, ali i poneki službeni nastup na međunarodnim utrkama.
Prije 20-tak dana u talijanskom Jesolu održana je i prva ovogodišnja utrka Sport Stil Cupa, među hrvatskim vozačima izuzetno prihvatljivog i primamljivog.
Nastupilo ih je 14, a posebno zadovoljni rezultatima moraju biti pobjednici Matija Jurišić (AK RI autosport) u klasi Rotax Max Senior, Dorijan Čargonja (KK Koprivnica) Rorax DD2, Ivo Matić (KK Koprivnica) Rotax DD2 Masters i Jan Pokos (AKK Zanatlija Zagreb), u njemu od ove sezone novoj prestižnoj klasi KZ2.
Osjećaj stajanja na pobjedničkom postolju osjetili su i Damian Sekulić (AKK Ivanić), Leon Zelenko (KK Koprivnica) i Mauro Štiglić (AK Opatija Motorsport).
Konkurencija u Ptuju bit će u većini klasa brojna i jaka, tako da će do pobjedničkog postolja i slavlja trebati vrhunska vožnja, tehnički dobro pripremljeni kartinzi, ali i malo sreće s vremenom.
Naime, sredina travnja, proljeće se još nije probudilo, a zima pokazuje zube, tako da je najavljen hladan, ali i dijelom kišni vikend.
Park vozača ptujske staze već je okupiran većinom vozača i dan prije službenog programa zbog slobodnih treninga koji se dijelom prijepodneva nastavljaju i u subotu, od 9 do 16 sati, ali kao dio međunarodne manifestacije.
Istovremeno će trajati verifikacija i tehnički pregled, da bi se od 16,50 do 18 sati, u šest skupina, odvijao službeni trening s mjerenjem vremena za startne pozicije.
U nedjelju se voze dvije bodovne vožnje, prva starta u 11, a druga od 13.30 sati, neposredno nakon svečanog otvaranja utrke.
Dodjela priznanja najuspješnijima, na ovoj hrvatskoj priredbi u Sloveniji, trebala bi biti oko 16,30 sati.