Hrvoje Ćubelić iznenadio u Cazinu pobjedom u kategoriji povijesnih automobila

Petak, 16. kolovoza 2024. 14:45 Napisao/la  Miroslav Krpan
Hrvoje Ćubelić (AK Opatija)
Hrvoje Ćubelić (AK Opatija) Foto: Miroslav Krpan

Međunarodna auto utrka, pompoznog imena „grand prix“, „24. Velika nagrada Cazina 2024.“ održana je na stazi „Sedra – Ostrožac“, zvanoj „Krajiška zmija“, dugoj 3.870 metara, s prosječnim usponom 4,16 posto, u organizaciji Auto moto kluba „MotorSport Cazin“, a okupila je 89 sudionika.

Bilo je to bodovno natjecanje prioritetno Prvenstva Republike Hrvatske na brdskim stazama uz 46 vozača iz 24 hrvatska kluba, dok su se u sustavu FIA CEZ Prvenstva Srednjeeuropske zone priključila devetorica automobilista Slovenije, Crne Gore, Austrije, Srbije i Slovačke, a još njih 34 bilo sudionicima domaćeg promo „Gran Turisma Cazin 2024.“.

Pobjedu je, u ukupnom poretku, prema očekivanjima slavio mađarski internacionalac Laszlo Szasz, dugogodišnji hrvatski prvak i vozač AK Dubrovnik Racing.

Vozeći Formulu Reynard 2KL Zytec, u dvije je bodovne vožnje ostvario vrijeme 4:11,953 minuta, od kojih je ona prva bila i najbolja ove godine vremenom 2:05,841 minut (prosjek 110,7 km/sat), no ipak nepunu sekundu slabije od rekorda (2:04,590 minuta) kojeg je prošle godine polučio upravo Szasz. Drugi ukupnog poretka, s 5,875 sekundi slabijim rezultatom, bio je srpski automobilist Uroš Brkić (Norma M20F).

Na postolju im je za treće mjesto „generalke“ društvo radio Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (AKK Fly with Kolman Zagreb), pobjednik Kategorije I i PH Grupe 1 u Seat Leonu 3.2. Očekivano, bio je nadmoćan nad konkurentima u „turističkim“ automobilima, te tako upisao petu pobjedu sezone i bodovno učvrstio lidersku poziciju obiju skupina u obrani dvostrukog naslova državnog prvaka iz 2023.godine.

Dimitrijević je u „gelneralci“ Kategorije I PH na ovoj utrci imao dvojicu novih „partnera“. Vrhunskim vožnjama, svaki pobjedom u svojoj grupi, stigli su kao drugi Boris Katić (Karting klub Rijeka) u Citroenu Saxo 1.6 Grupe 4 i treći Nihad Seferagić (AK Župa Dubrovačka) u VW Polo 2.0 Grupe 3. Međusobna razlika u vremenima bila je tek 403 tisućinke sekunde.

Iza njih još su dvojica pobjednika grupa hrvatskog prvenstva, kao četvrti Nino Andrejević (AK Župa Dubrovačka, Fiat Punto 1.4 Turbo) grupe 2 i peti Saša Radola (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic TypeR) grupe 5. Dimitrijević i Katić zaredali su tako pet pobjeda, Andrejević tri, dok su se Seferagić i Radola vratili pobjedama nakon ponekog tehničkog gafa.

Katić je pobjednikom grupe 4, ali i klase 4a, dok je pobjednik klase 4B bio Renato Herc (AK Skradin, Opel Astra GSI 2.0). Radola je upisao dvostruku pobjedu grupe 5 i klase 5A, dok je klasa 5B pripala Milanu Tataloviću (AK Dubrovnik Racing, Citroen Saxo 1.6).

Drugu utrku za redom grupe 6, ali i klase 6a u svoju je korist pobjedom zaključio Sandi Peteh (AK Istra racing team Pazin, Honda Civic 1.6), da bi neprikosnovenost u klasi 6B šestom pobjedom u nizu ove sezone dokazao Ivan Grozdanić (AKK Rogoznica, VW Polo 1.4).

Ekipnoj pobjedi vratila se ekipa višestrukih prvaka AK Dubrovnik Racing (Tatalović, Radola, Szasz) s pet bodova više od AK Župa Dubrovačka (Seferagić, Andrejević, Kmetović), dok su treći vili AKK Fly with Kolman Zagreb (Dimitrijević, Magdić, Hadžipašić).

Svojevrsno iznenađenje pobjedom ukupnog poretka Brdskog prvenstva povijesnih automobila priredio je Hrvoje Ćubelić (AK Opatija) u Renaultu 5 GT Turbo, sa 711 tisućinki sekunde prednosti ispred aktualnog prvaka i vodećeg Dorijana Kljuna (AK Rijeka) Opel Kadett GSI 2.0).

Ekipna pobjeda AK Skradin ispred AKK Potkoš Fužine i AK Opatija.

Sezona hrvatskog prvenstva na brdskim stazama nastavlja se od 30.kolovoza do 1. rujna trećim ovogodišnjim gostovanjem u inozemstvu, u susjednoj Sloveniji, na jubilarnom 30. izdanju „GHD Petrol Ilirska Bistrica 2024.“.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.