Vremenske prognoze su se na žalost obistinile i kiša je pokvarila jedno lijepo natjecanje, kronometar vožnje, koje su na improviziranu stazu nadomak plominske termoelektrane vraćene poslije četiri godine.
Pod teškim oblacima, bez padalina, izdržalo se do pred kraj druge bodovne vožnje, a onda je o pobjedničkom postolju odlučivala treća vožnja.
U kišnoj utrci izvrsno se snašao iskusni pazinski automobilist Dean Jurasić iz Autokluba Istra racing team, ostvarivši svojom „Škoda Felicijom“ najbolje vrijeme, jedini ispod dvije minute (1:59,016) i prednost od gotovo sedam presudnih sekundi ispred najvećeg rivala Buzećanina Bojana Krote (AK Buzet Autosport) u Citroenu AX.
Jurasić je već u drugoj vožnji, po suhom, imao najbolje vrijeme, ali s minimalnom prednošću, kada je o prva tri mjesta još moglo odlučivati čak pet vozača.
U prvoj je vožnji, pokazalo se kasnije, najbolje vrijeme dana 1:44,840 minuta imao Lovro Badurina (Karting klub Rijeka) vozeći „Smart 4x4“, vlastiti projekt iz svoje radionice, da bi na kraju drugi put ove sezone zauzeo treće mjesto ukupnog poretka.
No, njegova vožnja bila je gotovo prava filmska, ona iz „Mad Max“ filmova s obzirom da je i „Mad Lovro“ neposredno po prolasku ciljem „skršio“ desetke zaštitnih PVC barijera, srećom bez oštećenja koja bi mu naštetila u daljnjim nastupima.
No, do kraja je ipak usporio, dovoljno za postolje.
Jurasić se pokazao pravim „rain manom“ i dostigao prvu generalku državnog prvenstva kronometar vožnji.
Pobjednik prvog natjecanja u Taru Riječanin Dejan Kopajtić nije imao „svoj“ dan, staza mu je, kako je kazivao, bila malo preuska, ali je i šestim mjestom zadržao čelnu poziciju u PH.
U konkurenciji vozačica drugu pobjedu sezone ostvarila je Doris Labinjan (AK Istra racing team), a još jednu potvrdu najboljeg juniora prikazao je izvrsnim vožnjama i četvrtim mjestom generalke najbolji junior Karlo Pelicar (AKORK Skok racing 1993).
Ekipno su slavili ujedno i najbrojniji (12) članovi pazinskog AK Istra racing teama, čiji su vozači osvojili čak četiri pobjede u klasama.
Bila je ovo „3. nagrada Kršana 2019.“ u organizaciji Autokluba Poreč Motorsport i uz suorganizaciju AKORK Skok racing 1993, bodovana za Prvenstvo Republike Hrvatske, te prvenstva Auto i karting lige Zapad HAKS-a i Auto i karting saveza Istre.
Bilo je to natjecanje u kojem je među 11 odustalih, zbog „žuljanja“ za betonskim stazama jednog od vozača u „duplim“ postavama, srećom bez posljedica po vozače i gledatelje, odustao i bračni par Nenad i Iva Damarija (AK Pula Rovinj), sin i otac Marin i Vlado Božičević (AK RI autosport), ali i klupski tandem AK Klek Ogulin Kristijan Fičor i Goran Radovanović.
Uz sudionike sustavnih bodovnih konkurencija nastupilo je i 20 sudionika „otvorenog“ Prvenstva Istarske rivijere među kojima je očikivano pobjedom slavio Marino Milokanović.
Sljedeće treće natjecanje sezone PH vozi se 26.svibnja u Slanom-Banići nadomak Dubrovnika.
Rezultati,
ukupni poredak PH: 1. Jurasić (AK Istra racing team Pazin, Škoda Felicia) 5:37,524 minuta (zboj vremena 3 vožnje), 2. B. Krota (AK Bozet Autosport, Citroen AX) +5,274 sekunde, 3. Badurina (KK Rijeka, Smart 4x4) +8,216, 4. K. Pelicar (AKORK Skok racing 1993, Peugeot 106) +11,836, 5. N. Hrvatin (IRT Pazin, VW Golf GTD) +14,190, 6. Kopajtić (AK Rijeka, Zastava Yugo) +16,217, 7. Floričić (IRT Pazin, Renault Clio Sport) +17,858, 8. Bogović +18,271, 9. Medica (oba Buzet Autosport, oba Peugeot 106) +19,656, 10. Grubiša (IRT Pazin, Peugeot 106) +20,126.
Pobjednici po klasama: Samir Smajlagić (SAK Samobor), Danijel Grubiša, Robert Floričić, Dean Jurasić i Nenad Hrvatin (svi IRT Pazin), Bojan Krota (Buzet Autosport) i Lovro Badurina (KK Rijeka).
Fotogalerija Miroslav Krpan