HNK Rijeka u jednom bitnom segmentu polako postaje ozbiljan klub. Rad press-službe na čelu s glasnogovornicom Sandrom Nešić u svega nekoliko mjeseci dosegnuo je mnogo višu profesionalnu razinu od standarda HNL-a.
Osim u svakodnevnoj komunikaciji, koja se odvija daleko od očiju javnosti, interaktivni model poslovne suradnje i jasna pravila profesionalnog ponašanja koja počinju za svih vrijediti isto, polako podižu kvalitetu informiranosti na nivo koji određuje UEFA.
U nastavku sezone HNK Rijeka uvodi radno vrijeme press-službe i dnevne termine u kojima su novinarima na raspolaganju igrači. Takav model komunikacije odavno je zaživio u velikim klubovima i tijekom velikih natjecanja, njegovom primjenom press-služba dobiva međunarodni certifikat.
Jasno da uvijek postoje alternativni izvori informiranja i da uvijek postoje iznimke koje potvrđuju pravila ponašanja. Važno je da službene informacije sve češće dolaze iz istog izvora, da su aktualne, autorizirane i svima dostupne, što na Kantridi polako postaje praksa.