Trećeg dana međunarodne utrke „Kvarner region FIM Sidecar World Championship 2015.“ na Automotodromu Grobnik izvrsne vožnje prikazali su motociklisti, njih 133 iz 17 zemalja. To je bila treća utrka sezone Prvenstva svijeta motocikala s prikolicom u sklopu koje se vozila i 66. utrka Prvenstva Alpe Jadran, te Prvenstvo Republike Hrvatske u organizaciji Automotodroma Grobnik d.o.o. i Moto kluba Kvarner.
Britansko-francuski par Tim Reeves-Gregory Cluze na motociklu „LCR Kawasaki“ ostvarili su i drugu pobjedu u dva dana Tim Reeves poveo je od samog starta zadavši žestok tempo konkurentima znajući da ga čeka 20 krugova grobničkom stazom. Vodeći u GP su i dalje, poslije Grobnika, a uoči novog ogleda u Nizozemskoj finsko muško-ženski tandem Pekka Päivarintä-Kirsi Kainulainen (LCR BMW). Za pobjednicoma su zaostali 8,517 sekundi, a gotovo na identičnoj razlici ostavili su za sobom trećeplasirane Nizozemce Bennie Streuera i Geerta Koertsa (LCR Suzuki).
Slovenci su u drugom nastupu zamijenili pozicije. U „Gold race“ utrci, sedmim mjestom ukupno bolji je bio Milan Špendal uz kopilota Freddyja Lelubeza sa samo 313 tisućinki prednosti ispred Janeza Remšea koji nastupa sa Britancom Stuartom Ramsayem.
Nedjeljni program u mnogočemu je bio repriza prethodnog dana. Hrvatska himna čula se ponovo i nakon klase 125 Sport Production. Zasluge za to pripadaju mladom asu Moto kluba Križevci Mislavu Perkušiću, koji je novu pobjedu ostvario sa samo sedam tisućinki prednosti (subotnja je bila 13) boljim vremenom na motociklu „Aprilia“ ispred „Cagive“ drugoplasiranog Talijana Danila Digiorgia.
Malo je nedostajalo da se „Lijepa naša“ čuje i drugi puta“. Samo 152 tisućinke razlogom su da tome nije tako. Toliko je u konačnici bio zaostatak Ivana Viška (MK Križevci) u borbi za pobjedu klase SuperStock 600. Bio je to pravi „foto finich“ u kojem je bitku dobio mađarski as Alen Gyorfi. Ipak i treće mjesto bilo je rezervirano za vozača s hrvatskom licencom Talijana Lucu Tommasinija.
Marko Višak, Ivanov brat, motociklist iz Križevaca drugi je put u dva dana bio treći u jakoj klasi SuperStock 1000 na „Yamahi“. Prednost je morao priznati češkim asovima na BMW-ima pobjedniku Michalu Semberi i Michalu Praseku.
Iako je ciljem prošao prvi slovenski as i apsolutni rekorder grobničke staze nakon sjednice Međunarodnog žirija ostao je bez pobjede prvog dana. Usvojen je prigovor Austrijanca Rolanda Rescha da je Jermanov tim uoči starta u nedozvoljenom vremenu na startoj poziciji pružao nedozvoljenu tehničku pomoć. Odlukom da se Jermanu na ostvareno vrijeme doda 20 sekundi kazne on je pao na drugu poziciju, pobjeda je pripala njegovu sunarodnjaku veteranu Bertu Camleku, a Resch ostao treći, ali sa satisfakcijom „istine na stazi“ i poštivanja pravila.
Bio je to vjetar u leđa Rechu koji je nedjeljnu utrku poveo od starta i neispuštajući lidersku poziciju nakon 15 krugova slavio pobjedu s prednošću od 1,965 sekundi upravo ispred Marka Jermana.
Najbolje vrijeme dana ipak nije pripalo vodećem dvojcu već trećeplčasiranom Čehu Lukasu Peseku koji je svojim BMW-om vozio 1:29,523 minute prosjekom 167,608 km/sat.
U utrkama Prvenstva Hrvatske ostvareni su slijedeći rezultati:
125 SP 1. Perkušić, 2. Buntak (oba MK Križevci, Parilia), 3. Kosmac (MK Matulji racing, Aprilia);
Sstock 600 1. I. Visak (MK Križevci, Yamaha), 2. Tommasini (Yamaha), 3. Ivanov (MK Azalea Zadar, Kawasaki);
Sstock 1000 1. M. Visak (MK Križevci, Yamaha), 2. Anastasia (MK Matulji racing, Yamaha).