Objelodanjen je konačni popis, lista prijava sudionika trećeg hrvatskog izdanja WRC-a, što će se pod znanim imenom Croatia rally održavati od 20. do 23. travnja na području pet hrvatskih županija i Grada Zagreba.
Svjetsku će elitu predvoditi osmerostruki svjetski rally prvak Francuz Sebastien Ogier u tandemu sa sunarodnjakom Vincentom Landaisom u Toyoti GR Yaris Rally1 Hybrid.
Vrijedi podsjetiti da je Ogier pobjednik prvog izdanja svjetske serije Croatia rallya, da je medijski bio izuzetno eksponiran njegov prometni prekršaj za što je dostojno i kažnjen, a da je protekle sezone nastupao za Team „Toyota Gazoo Racing WRT“ tek na dijelu važnijih natjecanja diljem svijeta.
Ove se godine, poslije tri održana rallya iz kalendara FIA, u Hrvatsku vraća kao vodeći, s minimalnom, ali znakovitom prednošću tek tri boda ispred belgijske posade Thierry Neuville - Martin Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid).
Uz njih žestoku će borbu za primat na svjetskoj ljestvici, ali i hrvatsko WRC postolje, unutar samo 12 bodova raspona, voditi još tri posade: prošlogodišnji pobjednici u Hrvatskoj, finski tandem Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen (Toyota) ujedno aktualni svjetski prvaci, potom posada Estonije Ott Tänak - Martin Järveoja (Ford Puma Rally1 Hybrid), te još jedna posada Toyota teama Britanci Elfyn Evans - Scott Martin. Među 57 posada, što stižu iz 23 zemlje svijeta, ove će godine slast nastupa na svjetskoj sceni, ali i domaćem terenu, osjetiti čak osam hrvatskih posada.
Jedini u Rally 3 razredu su brat i sestra Martin i Dora Ravenščak (Ford Fiesta Rally3), dok su u razredu niže Tomas Hrvatin - Đani Simčić (Renault Clio Rally4), Željko Magličić - Ivan Poljak (Ford Fiesta), Jan Pokos - Vilijem Ošlaj (Peugeot 208 Rally4), te Marko Lončarić - Gabrijel Krnjić (Renault Clio Rally4).
U razredu Rally 5 cjelokupnu listu sudionika u identičnim automobilima „Renault Clio RS Line“ zaključuju tri hrvatske posade: Vjekoslav Čičko - Eugen Kokolić, Slaven Šekuljica - Damir Petrović i Igor Mandić - Albert Ivančić.
Službeno odbrojavanje, unutar 30 dana do svjetskog automobilističkog spektakla je otpočelo.
Užurbano se radi na svim „frontovima“, na terenu koji obuhvaća veći dio Hrvatske, od sjevera i Varaždinske županije, preko Krapinsko-zagorske i Zagrebačke, Grada Zagreba, preko Karlovačke županije sve do Primorsko-goranske i zaleđa Rijeke na Platku.
U odnosu na prošlogodišnje izdanje, itinerer duljine 1.649,68 km tek je djelomično izmijenjen.
Brisana je jedna dionica brzinskog ispita u karlovačkom okruženju, ali dodana nova u Gorskom kotaru, kako bi se razdaljina od Karlovca do Platka smanjila u „praznoj“ vožnji, a sudionicima i očekivano velikom broju fanova rally sporta, predstavio „neotkriveni“ kraj „male Švice“, kako znamo samo tepati našem Gorskom kotaru, na dionici Ravna Gora - Skrad.
Tijekom tri natjecateljska dana vozit će se 20 brzinskih ispita na deset različitih lokacija.
Poslije uskršnjih blagdana, a uoči prvomajskih, praktično da nema boljeg sportsko-turističkog premošćivanja u začetku nove sezone, kako one turističke od koje se puno očekuje, a sport je najveći hrvatski promotor destinacije, pa do one automobilističke koja se u domaćim okvirima presadržajnog kalendara Hrvatskog auto i karting saveza otvara prvog travanjskog vikenda, s tri bodovna natjecanja, rallyem u Karlovcu i dvije kronometar vožnje u Taru (Istra).