Završnica autoslaloma, u Mokošici padaju odluke o prvacima

Četvrtak, 24. listopada 2024. 18:51 Napisao/la  Miroslav Krpan
Nenad Damarija
Nenad Damarija Foto: Miroslav Krpan

Posljednja i odlučujuća dva natjecanja u vikendu 26. i 27.listopada, na krajnjem jugu Hrvatske, odlučit će ovogodišnje prvake Prvenstva Republike Hrvatske u autoslalomu, ali i Kupu Republike Hrvatske za povijesna vozila kategorije točnost.

Organizator Autoklub Ragusa Racing za 23. i 24. Nagradu Ragusa racinga 2024. primio je 95 prijava vozačica i vozača iz 25 klubova, koliko bi ih na stazi Mirinovo u Mokošici trebalo nastupiti u subotu, odnosno nedjelju.

Dionica trkališta za autoslalom znana je već nizom godina unatrag, na predjelu Stare Mokošice, duljine, prvog dana 1.250 metara sa 34 slalom vrata u sedam sektora, a drugog neznatno dulja, 1.295 metara uz 39 slalom vrata u osam sektora.

DAMARIJA, LEŠ I SRUK ODLUČUJU O PRVAKU

Prije godinu dana ista su tri vozača odlučivala o novom državnom prvaku, tada s nešto drugačijim slijedom i bodovnim skorom uoči zaključna dva troboja. Ove je godine naizgledniji prvak jedan od najtrofejnihih hrvatskih automobilista tehničkih disciplina Puljanin Nenad Damarija (AK Pula - Rovinj) koji je poslije šest natjecanja (Pisarovina, Prelog, Ploče, te tri u Zagrebu i okruženju) sakupio 94 boda, upisavši i dvije pobjede ukupnog poretka.

Kako se za konačni poredak u autoslalomu boduju sva natjecanja, matematičke izglede za proboj na vrh imaju još dvojica asova, Marin Leš iz AK Pula - Rovinj, uz zaostatak 32 boda, te prošlogodišnji državni prvak Goran Sruk (AK Dubrava) čiji je zaostak 39 bodova, koji ove sezone nisu upisali niti jednu „generalku“.

Od sedam raspisanih klasa tek su u tri klase, i prije mokošičkih nastupa, i matematički sigurni u status prvaka HAKS-a za 2024.

I to, Buzećanin Igor Bogović (AK Dubrava Zagreb) u klasi Serija do 1.280 ccm, Fran Kranjac (AMK Zanatlija Zagreb) u klasi Serija do 1.799 ccm, te Nenad Damarija u klasi Sport do 1.400 ccm.

Otvoreno pitanje prvaka ostaje prvo u klasi Serija više od 1.800 ccm, gdje trenutno vodeći Kastavac Marin Petrić (AK Rijeka) propušta nastupe u Mokošici, pa tako lopticu odluke o prvaku prepušta čak trojici potencijalnih.

Ivan Dropučić (AK Dubrava) ima 73 boda, četiri manje Ozren Vitezica (AK Učka Sport Matulji), a nešto veći odmak, sa samo 48 bodova ima Luka Lekić (AKK DS Racing Prelog), ali i dvije pobjede u sezoni, što daje nadu iznenađenja protivnicima.

U klasi Sport do 1.600 ccm Marin Leš ima prednost velikih 35 bodova, ali matematički dostižnu za Danijela Šimunovića (AK Dubrava).

Goran Sruk pokušat će spasiti ove godine barem status prvaka HAKS-a u klasi Sport više od 1.601 ccm gdje ima 13 bodova viška od Mateja Radovanovića (AK Delta) koji je već osigurao naslov najboljeg juniora autoslaloma sezone 2024.godine, obranivši tako taj lasakavi status u konkurenciji mladih vozača do 23 godine kojih će u Mokošici biti više od 20.

Najtrofejnija hrvatska automobilistkinja Iva Damarija (AK Pula-Rovinj) nastojat će zadržati, pa i povećati prednost od 15 bodova u konkurenciji vozačica ispred Mađarice Ildiko Hernady koja brani boje AK Dubrovnik Racing.

PULA - ROVINJ ILI DUBRAVA U EKIPNOJ KONKURENCIJI

U konačnici klupski naslov smiješi se ekipi Autokluba Pula-Rovinj koja, oslabljena s tek troje vozača (Nenad i Iva Damarija, te Marin Leš) želi zadržati sadašnju prednost 26 bodova ispred ekipe AK Dubrava Zagreb čije će boje braniti osam vozača. U svim matematičkim izračunima, kada je u pitanju vožnja u Mokošici, vrijedi uvijek ozbiljno računati na visoke plasmane domicilnih vozača s krajnjeg juga, koji svojim „bljeskom“ otrgnu šačicu bodova onima koji se vozaju i natječu čitavu sezonu.

Dio vozača verifikaciju i tehnički prijam odradit će već u petak u večernjim satima, a jutarnji administrativni poslovi odvijat će se od 8 do 9,30 sati oba dana.

U subotu trening počinje u 10,40 sati, svečano otvaranje je u 12,20 sati, a prva od tri vožnje kreće od 12,30 sati.

Proglašenje najuspješpnijih je oko 18,30 sati na terasi Caffe bara Time.

Nedjeljni program objedinjuje verifikaciju i tehnički prijem od 7,30 do 9 sati, trening od 10, prvu vožnju od 11,40 sati, a nagrade najboljima završne utrke sezone uručivat će se od 18 sati.