Rally Kumrovec 2018: Austrijanci Mayr - Melnhof i Zeiser uspješniji od Hidega i Kereka

Nedjelja, 04. ožujka 2018. 09:24 Napisao/la  Miroslav Krpan
Austrijanci Mayr - Melnhof i Zeiser pobjednici Kumrovca
Austrijanci Mayr - Melnhof i Zeiser pobjednici Kumrovca Foto: U. Modlic

 

Sudionici, organizatori i brojni ljubitelji kraljice auto sporta ovogodišnjim sedmim izdanjem „Ina Rallyja Kumrovec 2018.“ doživjeli su dašak osjećaja kao da se nalaze na svjetskim mekama Monte Carla ili Švedskog rallya.

Zagorski bregi, kumrovečko okruženje uz niske temperature dočekalo je puno snijega, ponegdje i leda, 40 posada iz četiri zemlje koje su se, od 56 prijavljenih, odvažili doći na veličanstveno otvorenje nove hrvatske automobilističke sezone koje je održano pod počasnim pokroviteljstvom hrvatske predsjednice Kolinde Grabar Kitarović.

U toj „bijeloj“ priči na četiri brzinska ispita dviju lokacija, najbolje se snašao prošlogodišnji pobjednik Austrijanac Niki Mayr - Melnhof koji je u svojoj „Ford Fiesti R5“ ove godine stigao s novim suvozačem Thomasom Zeiserom.

Dobili su sva četiri brzinca, od kojih su tek u uvodnom BI „Kumrovec 1“, dugom 11,570 km, imali minimalnu, skromnu prednost od tri desetinke ispred debitanata u vrhunskom automobilu „Mitsubishi Lancer Evo IX“ zagrebačkih Zanatlijaša Marka Cavora i Saše Čaklovića.

Do drugog mjesta na ciljnu je rampu stigao najbolji tandem domaćina i organizatora, zagrebačkog Autokluba Delta Sport, Mađari Krisztian Hideg i Istvan Kerek (Škoda Fabia R5), aktualni hrvatski prvaci i pobjednici kumrovečkog relija prije dvije godine, koji su za Austrijancima zaostali tek 1:20,2 minuta.

Suvozačko mjesto zamijenio je vozačkim Zoran Raštegorac (AKK Zanatlija) i uz iskusnog suvozača Damira Brunera (AK D.T. Poreč) u „Mitsubishi Lanceru Evo IX“ stigli do trećeg mjesta uz zaostatak 2:28,1 minut.

Izvrstan četvrti u „generalci“, ali treći u poretku za PH, bio je tandem Autokluba Opatija Motorsport Mateo Butorac i Luka Raštegorac (Zoranov sin) u „Citroenu C2 R2“ s tek jednom desetinkom prednosti ispred trostrukog pobjednika Rallya Kumrovec Mađara Janosa Szilagyija koji je u još jednom „Mitsubishi Lanceru Evo IX“ uz suvozačicu Alexandru Varadi (AK Delta Sport) na kraju zauzeo peto mjesto.

Tko zna koliko bi bio bolji od ukupnog šestog mjesta Marko Cavor da uz jedno drugo i dva treća mjesta na brzincima tijekom drugog BI Kumrovec nije izgubio gotovo tri minute.

Zanimljiv je bio i dvoboj dva istarska asa Denisa Močiboba i Sandija Jugovca.

Prvi je dio u prednosti bio Jugovac uz suvozača Dorijana Milanovića (AK Istra racing team) u „Peugeotu 106 Rally“, ali je u završnici morao priznati prednost od svega 1,5 sekunde Močibobu (AK Buzet Autosport) koji je u Seat Ibizi Cupra nastupio sa suvozačem Florianom Šalecom, AK Zagorje).

Večer uoči bodovnog dijela rallya, na prostorima uz Terme Tuhelj, održana su dva prolog brzinca za posebne nagrade organizatora.

Pred velikim brojem gledatelja slavio je Hideg, ispred Meyer-Melnhofa i trećeplasiranog Austrijanca Stefana Fritza (Škoda Fabia S2000), koji je sutradan odustao na drugom brzinskom ispitu.

Izvrstan četvrti bio je u premijernom relijaškom nastupu istarski tandem AK D.T. iz Poreča Nenad Hrvatin-Doris Labinjan (Peugeot 306 Gti).

Ukupni poredak: 1. Mayr-Melnhof – Zeiser (Austrija,Ford Fiesta R5) 31:37,7 minuta, 2. Hideg - Kerek (AK Delta Sport, Škoda Fabia R5) +1:20,2 minuta, 3. Z. Raštegorac - Bruner (AKK Zanatlija/AK D.T., Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:28,1, 3. Butorac - L. Raštegorac (AK Opatija Motorsport, Citroen C2 R2) +2:57,6, 5. Szilagyi - Varadi (AK Delta Sport, Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:57,7, 6. Cavor - Čaklović (AKK Zanatlija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +3:53,8, 7. Varkonyi - Makai (Mađarska, Hyundai i20 R5) +4:02,4, 8. Močibob - Šalec (AK Buzet Autosport/ AK Zagorje, Seat Ibiza Cupra) +4:03,4, 9. Jugovac - Milanović (AK Istra racing team, Peugeot 106 Rally) +4:04,9, 10. K. Rumpler - M. Rumpler (AK Delta Sport, Mitsubishi Lancer) +4:27,3;
Pobjednici klasa PH: 1. Hideg-Kerek; 2. Mandić-Popović (AK Ina Delta Zagreb, Ford Focus); 3. Butorac - L. Raštegorac; 4. Poredski - Šivak (AK Delta Sport, Škoda Fabia 1.4); 5. Močibob-Šalec.