PH u kronometru: Edi Kuharić i Marino Poropat pobijedili u Taru

Srijeda, 03. studenog 2021. 13:30 Napisao/la  Miroslav Krpan
Marino Poropat
Marino Poropat Foto: Miroslav Krpan

Dvodnevni program i dva bodovna natjecanja, na karting stazi Motodroma Poreč u Taru, u organizaciji Autokluba Poreč motorsport, uz suorganizaciju AKORK Skok racing 1993, odisala su uzbuđenjima i vrhunskim vožnjama, posebno onih najbržih u Prvenstvu Republike Hrvatske u kronometar vožnjama.

Za bodove Državnog prvenstva i Auto i karting lige Zapad HAKS-a, na svakom od dva natjecanja 18. i 19. „Nagrade Tar-Vabriga 2021.“ nastupilo je 57 vozačica i vozača iz 17 klubova, a u borbi za primat u Prvenstvu Istarske ricijere pridružilo im se još 30-tak sudionika.

EDI KUHARIĆ U STILU DOĐOH-VIDJEH-POBJEDIH

Prvi je dan protekao u nešto sporijem ritmu, pa je treća vožnja održana pod reflektorima tarskog Motodroma.

Izvrsni istarski automobilist Edi Kuharić (fotografija dolje), Lupoglavac s klupskim obilježjima AK Opatija Motorsport, svojim je izvrsno pripremljenim „Yugićem“ u tri bodovne vožnje ostvarivao najbrža vremena, od kojih je ona prva, vremenom 1:16,893 minuta i uz prosjek 70,227 km/sat, bila i najbolja cijelog dana.

Najbliži mu je bio Marino Poropat, iz pazinskog AK Istra racing teama, koji je Renaultom Clio E1 u drugoj vožnji bio sporiji tek dvije tisućinke, međutim, slabija i sporija treća vožnja, u samoj završnici pod svjetlima reflektora odvela ga je tek na treće mjesto generalke.

Izvrsne je vožnje, od tri, tri među najboljima polučio Zagrepčanin Vjekoslav Čičko (AK Buzet Autosport) u robusnom i atraktivnom, samo na izgled, „Fiatu 500“. U konačnom poretku osvojio je drugo mjesto, s zaostatkom iza Kuharića 2,936 sekunde, dok je Poropat ubilježio 3,401 sekundu slabiji rezultat.

Među devet juniora najbolje je vožnje prikazao mladi Zagrepčanin, iz nastupa u nastup, u vozačkom i rezultatskom usponu, Matej Radovanović (AK Ina Delta Zagreb), odvezavši tri vožnje u vremenu 4:06,945 minuta, što je bilo brže za 1,464 sekunde, koliko je u svom prvom automobilističkom nastupu zaostao trofejni kartingaš Jan Pokos (AKK Flay with Kolman Zagreb) u vrhunskoj Ford Fiesti, automobilu kojim je Viliam Prodan ove sezone stigao do naslova državnog prvaka u rallyu.

Trećim se mjestom, usprkos nekim tehničkim poteškoćama Peugeota 106, morao zadovoljiti Karlo Pelicar (AKORK Skok racing 1993).

Među vozačicama nije bilo dileme, kada je s „zelenom strijelom“ Autobianchia A112 sve tehnički dotjerano, pobjeda je zagarantirana Puljanki Ivi Damarija (AK Pula-Rovinj).

Bila je premoćno brža i vještija od mlade Erike Marije Kušić (AK Klek Ogulin) i najstarije hrvatske vozačice Ljiljane Kamenar (AK Rijeka).

Pobjedu među veteranima slavio je Antun Laušin (SAK Samobor), dok su prvi ekipni kronometar trijumf svom mladom klubu „Fly with Kolman“ donijeli prvenstveno prvoplasirani u klasama Kristijan Fičor i Siniša Baksa, te drugplasirani u klasi Denis Nišević.

Sakupili su pet bodova više od najbrojnije ekipe AK Istra racing team Pazin, dok su treći bili vozači AK Buzet Autosport.

POROPAT JEDINI NA TRI POSTOLJA SEZONE 

Drugi natjecateljski dan, održan na Svjetski dan štednje, protekao je ubrzano, štedeći svaki slobodan minut u danu kada se i sat pomjerio na 60 minuta ranije.

Ništa to nije omelo izvrsnog Marina Poropata da ostvari tri najbolje vožnje i u konačnici, pobjedom zasjedne na lidersku poziciju ovogodišnjeg prvenstva, tijekom kojeg je u tri nastupa jedini vozač među tri prvoplasirana u svakom nastupu.

Poropatova druga vožnja bila je i najbrža tijekom vikenda u vremenu 1:16,031 minut i prosjekom 70,661 km/sat. Iza sebe ovog je puta ostavio izvrsni tandem koji dijeli jedan vrhunski automobil Peugeot 106 Proto, braću Aleksandra i Tvrtka Radovanovića.

Aleksandar je tijekom tri vožnje zaostao 1,639 sekundi, a Tvrtko, koji je propustio nastup dan ranije, 2,528 sekundi. Slavljenici prvog dana Kuharić i Čičko morali su priznati „poraz“, zadovoljiti se „tek“ četvrtim i petim mjestom generalke.

Među prvih deset ovog je puta završio i najbolji junior Karlo Pelicar, brži 14 sekundi od Mateja Radovanovića, dok se trećim mjestom osladio Alan Uravić (Istra racing team).

Iva Damarija u stilu šampionke „prošetala“ se stazom, pobijedila u konkurenciji vozačica ispred Erike Marije Kušić i Doris Labinjan (AK Prorace Sv.Lovreč). Veteransku pobjedu polučio je Viktor Bubić (AK Solin) ispred Saše Vrlazića (AK Ina delta) i Ljiljane Kamenar, a trofejni Antun Laušin, zbog tehničkih problema Honde Civic, morao je odustati.

Pazinjani su se drugog dana „zbrojili“, svih 12 vozača osvojili su bodove u svojim klasama, a trojica pobjednika Danijel Grubiša, Dean Jurasić i Marino Poropat donijeli prestižnih 60 bodova za najbolju ekipu, ispred AKK Fly with Kolman i bodovno izjednačenih domaćina AKORK Skok racing 1993.

U Prvenstvu istarske rivijere prvog je dana pobijedio Dino Ferencich (Peugeot 205) ispred Nevena Ivoševića (Honda Civic) i Marina Milokanovića (Ford Fiesta ST), koji je pobjedom slavio drugi dan ispred Josipa Bogovića (VW Golf) i Nevena Ivoševića.

Novo natjecanje kronometar vožnji očekuje se na Automotodromu Grobnik 13.studenog, u organizaciji Autokluba RI autosport.

U ukupnom poretku vodi Marino Poropat s 44 boda, drugi je Vjekoslav Čičko s 38, a treći Edi Kuharić s 30.