Nenad Damarija učvrstio vodstvo na pisti ZTC Velika Gorica

Utorak, 09. srpnja 2024. 13:47 Napisao/la  Miroslav Krpan
Nenad Damarija
Nenad Damarija Foto: Miroslav Krpan

Novo natjecanje, nova staza, ali i nova pobjeda ukupnog poretka pulskog automobiliste Nenada Damarije, čime je učvrstio svoju poziciju lidera prvenstva, povećavši prednost na 30 bodova.

Novo natjecanje pod nazivom „1. Autoslalom Zanatlija Zagreb“, poslije niza godina u organizaciji zagrebačkog AMK Zanatlija, održalo se po prvi puta na improviziranoj stazi piste Zrakoplovno tehničkog centra u Velikoj Gorici, na trkalištu duljine 1.433 metara.

Bilo je to peto natjecanje Prvenstva Hrvatske u autoslalomu, ujedno bodovano za Otvoreno prvenstvo Zagreba i Kup RH povijesnih automobila kategorije Točnost.

Nastupilo je 86 vozačica i vozača iz 17 klubova.

Nenad Damarija, vozač Autokluba Pula-Rovinj, u svom već kultnom Autobianchiju A112 1.4, briljirao je vožnjom već od treninga, a posebno u prve dvije bodovne vožnje, od kojih je druga bila i najbrža dana u vremenu 1:13,450 minuta uz prosjek vožnje 62,4 km/sat.

Ukupnim vremenom dviju boljih vožnji i ostvarenim vremenom 2:27,520 minuta bio je uspješniji za 4,195 sekundi ispred iskusnog Tvrtka Radovanovića (AK Delta, Peugeot 106 Proto), dok je po treći puta ove sezone, trećim mjestom na postolje „generalke“ stigao izvrsni Marin Leš, još jedan vozač AK Pula-Rovinj za upravljačem Citroena AX 1.6.

Za pobjednikom je zaostao 6,369 sekundi, dok je aktualni državni prvak autoslaloma iz 2023.godine Goran Sruk (AK Dubrava) Renaultom Clio RS stigao tek do četvrte pozicije.

KRANJAC I DAMARIJA JEDINI STOPOSTOTNI

Stopostotni učinak pet pobjeda u nizu svojih klasa nastavili su mladi Fran Kranjac (AMK Zanatlija Zagreb, Renault twingo GT) u klasi Serija do 1.799 ccm, ujedno sedmi ukupnog poretka, te Nenad Damarija u klasi Sport do 1.400 ccm.

Trećom pobjedom u sezoni Buzećanin Igor Bogović (AK Dubrava Zagreb, Peugeot 106) učvrstio je vodeću poziciju klase Serija do 1.280 ccm, dok se Kastavac Marin Petrić (AK Rijeka, Renault Clio), drugom pobjedom ove godine, na samo dva boda primakao vodećem klase Sport više od 1.800 ccm Ivanu Dropučiću (AK Dubrava, Renault Clio), koji se morao zadovoljiti drugom pozicijom.

Marin Leš pobjedom je povećao svoju prednost lidera klase Sport do 1.600 ccm, dok je Goran Sruk u klasi Sport više od 1.601 ccm pobjedom za deset bodova odmakao do sada izjednačenom Mateju Radovanoviću (AK Delta, Seat Ibiza Cupra) kojem nastup na „avionskoj“ pisti ovog puta i nije bio neki.

Zasebna klasa E1 Moto, posebno pripremljenih brzih i atraktivnih automobila, brojem sudionika ove sezone izuzetno „tanka“, konačno je u vrhunskom rezultatu „generalke“ Tvrtka Radovanovića, a time i pobjede klase, dobila bodovno izdvojenog favorita za nastavak sezone.

Među deset vozačica još je jednom najbolji rezultat ostvarila mlada Mađarica Ildiko Hernady (AK Dubrovnik Racing, Mitsubishi Lancer Evo IX) s tek 830 tisućinki boljim vremenom ispred trofejne Puljanke Ive Damarija (Autobianchi A112 1.4), koja je nastup uspješno okončala usprkos nenadanim zdravstvenim problemima.

Damarija i dalje vodi s deset bodova više od Hernady. Juniora „koš i još“, čak 20 na startu, a najbrži Fran Kranjac ispred Idilko Hernady. Vodeću poziciju i dalje drži Matej Radovanović s prednošću, sada tek devet bodova od Kranjca.

Ekipno je trijumfirala najbrojnija skupina Autokluba Dubrava (21) i za pet bodova smanjila razliku vodećeg Autokluba Pula-Rovinj, čija je ekipa bila oslabljena za braću Belinić. Trećim su mjestom nastup okončali domaćini AMK Zanatlija Zagreb, s 13 sudionika, i zadržali identično mjesto poslije pet ogleda sezone.

U Kupu povijesnih automobila kategorije Točnost tek troje sudionika, a dvostruki trijumf jedine i najbolje vozačice. Andrea Rastowsky (AK Remetinec Zagreb, Subaru Legacy) ukupna je pobjednica, najbolja vozačica i zaslužna za ekipni trijumf.

Prvenstvo Hrvatske u autoslalomu nastavlja se šestim natjecanjem posljednjeg dana ljeta 22. rujna „20. Nagradom Grada Zagreba-Memorijal Mire Nikolić 2024.“ u organizaciji zagrebačkog Autokluba Delta.