Krainc i Muhvić osmi u svojim klasama na utrci prvenstva Europe u Austriji

Srijeda, 02. svibnja 2012. 09:49 Napisao/la  Miroslav Krpan

Siniša Krainc bio je osmi u grupi E1 i klasi više 2000cm, a u ukupnpm pretku zapaženi 31. Tomislav Muhvić iz Gerova bio je osmi u u klasi +3000 ccm

Ovogodišnje Prvenstvo Europe na brdskim stazama nastavljeno je jubilarnom auto utrkom  „40. Int. Rechbergrennen Hill Climb Grand Prix Austria“  na stazi Tulwiz-Rechbergdorf dugoj 5.050 metara. Među više od  200 automobilista iz 13 zemalja nastupila su  i dvojica mladih hrvatskih vozača i osvojili zapažene pozicije, svaki u svojoj grupi, odnosno klasi.

Riječanin Siniša Krainc, koji odnedavno nastupa za Auto karting klub „Šibenik“ vozio je svoj već legendarni „Ford Escort Cosworth“ u grupi E1 i klasi više +2000 ccm. Osvojio je u konkurenciji 23 vozača klase osmo mjesto, dok je u grupi bio deseti među 66 automobila. Zapažen je i ukupni rezultat. Krainc se poslije dvije bodovne vožnje našao na 31. poziciji, a među onima koji su bili očekivano brži od njega čak je 17 prototipova ili formula. Tim je Kraincov rezultat značajniji i zapaženiji. Analizirajući trodnevni austrijski „izlet“ u Europu na treninzima je Krainc vozio 2:28,786 minuta i imao 62. vrijeme ukupno. Na prvoj bodovnoj vožnji skinuo je više od 6,5 sekundi vozeći 2:22,087 minuta (32. mjesto), da bi u odlučujućem "laufu" bio još brži vozeći prosječno 129,0 km/sat u vremenu 2:20,918 minuta. Bilo je to dovoljno za 29. mjesto u vožnji iz čega je proizašao konačan plasman.

{jb_blackbox-right}U Austriji, na poznatom Rechbergu, pored dvojice mladih vozača na stazi Hrvatski auto i karting savez bio je zastupljen i u sudačkom dijelu. Član žirija bio je Arsen Ulčar, predsjednik OAŠ-a, a FIA observer za povijesna vozila (tehnika) Boris Gorup, predsjednik Tehničke komisije OAŠ-a našeg Saveza.{/jb_blackbox-right}

Kraincov izvrstan međunarodni rezultat izuzetan je podstreh uoči otvorenja domaće sezone što za pet dana počinje u Skradinu, a bit će to još jedan trnovit put mladog Riječanina na obrani naslova državnog prvaka i želje trećeg uzastopnog naslova, a time i Zlatne kacige HAKS-a. Treba se prisjetiti da je prošle godine u Recbergu Krainc imao peh, lakše izlijetanje što za početak sezone nije baš bilo najbolje. Ova je očito bolje počela i ojačala ga na startu.

Mladi Goranin Tomislav Muhvić koji se ove sezone „skrasio“ u novom, „svom“ autoklubu „Petar Klepac“ iz Gerova, orijentirao se na europske nastupe. Nedavni start europskog prvenstva u Francuskoj nije za pamćenje, no da se „prvi mačići u vodu bacaju“ potvrdio je nedjeljni nastup u Austriji.  Očito mu je njegov „Mitsubishi Lancer EVO IX“ grupe N – konačno „sjeo“. U grupi ih je bilo 19, u klasi +3000 ccm 13. Muhvić je nastup u Recbergu zaključio izvrsnim osmim mjestom i grupe i klase. Ostavio je iza sebe i u nas neka znana imena poput češke elite Jiri Losa, Martina Jermana i Gabrielu Sajlerovu, sve u identičnim „Micekima“. Muhvić je na nastupima bio ostvarenim vremenom gotovo ujednačen. Na treninzima imao je 2:29,763 minute i 74. Vrijeme ukupno. U prvoj bodovnoj vožnji brži gotovo 3 sekunde  odnosno 2:27,002 minuta i to mu je bio najbolji rezultat. Tada je to bilo 57. vrijeme ukupno. U drugoj vožnji na žalost je malo usporio i rezultatom 2:28,730 minuta „pao“ na 67. Mjesto. Na kraju je završio na 63. Poziciji, ali sa izvrsnim rezultatom klase i grupe. Vrijedi podsjetiti da je Muhvić i prošle godine u Austriji bio dobar deseti u klasi, odnosno 13. u grupi. Za očekivati je dobar rezultat u Skradinu, ukoliko nastupi, a već je najavio nove europske nastupe  na Apeninskom poluotoku u Španjolskoj i Portugalu.

Ukupni pobjednik jubilarne i najpoznatije brdske utrke u Austriji očekivano je  talijanski as Simone Faggioli u prestožnom bolidu „Osella FA 30“ ispred  sunarodnjaka Fausta Bormolinia (Reynard K 02). Faggioli je u prvoj vožnji ostvario vrijeme 1:55,967 minuta prosjekom 156,8 km/sat što je samo 177 tisućinki sporije od njegova rekorda iz 2010. Godine. Na kraju je vremenom dvije vožnje bio brži od Bormolinia za 15,938 sekundi, a 17,110 od trećeplasiranog Čeha Miloša Beneša (Osella FA 30).
Izvrstan rezultat u svom prvom nastupu sa novim prototipom „Osella FA 30“ četvrtim mjestom ukupnog poretka ostvario je jedan od najboljih slovenskih automobilista Vladimir Stankovič zaostavši za pobjednikom 18,800 sekundi.

MUHVIc snimio M.KrpanTomislav Muhvić - Foto Miroslav Krpan