Trodnevni vikend na dva kotača, oplemenjen i svjetskom utrkom prikoličara zaključen pobjedama onih koji su manje slovili favoritima.
Za treptaj oka, za samo 45 tisućinki prednosti, kroz cilj je u drugoj utrci ovog vikenda konkurencije FIM Womens European Cupa pobjednički prošla Španjolka Sara Sanchez (Kawasaki).
Utrku je očekivano povela trenutno najuspješnija još jedna Španjolka Neila Beatriz Santos (Yamaha R3), a pratila ju je skupina šest vozačica, te se tako na relativno malom odmaku nadmetale kako bi se što više približile vodećoj.
Prva se izdvojila i tako i ostala do pred sam kraj kasnija pobjednica, štoviše u šestom je krugu odvezla i najbolje vrijeme utrke 1:38,774 minuta (prosjek 151,910 km/sat), najbolje u oba dana konkurencije „women“.
Stisla je gas do daske i u posljednja tri kruga uspjela sustići, a na izlasku iz „zagrebačkog“ zavoja prestići favoritkinju, te joj prolaskom pored ramena, za duljinu motocikla, oteti dotadašnju prednost.
Zaslužena pobjeda s malenih i slatkih 45 tisućinki prednosti. Četiri vozačice iz prethodno spomenute skupine završile su utrku unutar 200 tisućinki, a sreća da se popne na pobjedničko postolje kao treća osmijehnula se Talijanki Sari Cabrini (Yamaha R3).
HOMOLA S VIŠE VODEĆIH KRUGOVA DO POBJEDE
U još jednoj značajnoj klasi STK 600 drugi smo dan zaredom imali izvrsnu utrku, ovog puta samo su se dvojica izmijenila na vodećoj poziciji, a iza njihovih leđa pravi šušur.
Poveo je i dugo, sedam krugova vodio Čeh Patrik Homola, da bi mu tada vodstvo oteo dan ranije pobjednik Talijan Danilo Di Giorgio iz MK Matulji Racing. Obojica voze Yamahe R6, a na čelu se zadržao tri kruga.
Homola se nije mirio sa situacijom, dao sve od sebe i ciljem uz 525 tisućinki sekunde prednosti pobijedio Di Giorgija. Homola je odvezao i najbolje vrijeme utrke 1:31,045 minuta uz prosjek 164,806 km/sat. Nakon tek sedme pozicije u prvom krugu, laganim uspinjanjem u 11 krugova, do treće je pozicije i postolja stigao još jedan Čeh Vojtech Schwarz.
Najuspješniji Hrvat bio je na sedmoj poziciji Loris Majcan (1. HMK Zagreb), ujedno drugoplasirani klase STK 600 hrvatskog prvenstva iza Danila Di Giorgija, a ispred Vedrana Močiboba (MK Križevci).
U najbrojnijoj klasi STK 1000 sa 24 sudionika bilo je uzbudljivo u samom vrhu poretka.
Od početka prva je polovica utrke od 12 krugova pripala Čehu Karelu Pešeku (Kawasaki ZX1000), a leđa mu je vjerno čuvao pobjednik prvog dana Talijan Luca Tommasini (BMW S1000RR).
U sedmom je krugu preuzeo inicijativu, prešao u vodstvo i na čelu se zadržao samo četiri kruga, da bi u konačnom raspletu, posljednja dva ponovo Pešek poveo i ciljem prošao pobjednički sa 1,411 sekundi prednosti.
Pešek je imao i najbolje vrijeme u utrci 1:28,188 minuta i prosjekom 170,146 km/sat. Na trećem je mjestu konstantnu „partiju“ od starta do cilja odradio srpski as David Božić (BMW S1000RR), koji je za pobjednikom zaostao 12,589 sekundi.
Najuspješniji hrvatski vozač i ovog puta, četvrtim mjestom u utrci i pobjedom za PH, bio je Renato Novosel (MK Križevci, BMWS1000RR), drugi u domaćem bodovanju Talijan Alessandro Spinazze, član MK Matulji Racing na Yamahi R1 , a treći Zoran Buterin (MK Kvarner,Yamaha R1).
BERNARDI NAJBLIŽI REKORDU, ALI ...
Željeli smo poslije više godina novi rekorde neke klase, ili apsolutni.
No, moramo pričekati kraj kolovoza i 80. Alpe Adria utrku.
Ipak, u ova dva dana najbliži rekordu klase, ovog puta Superbike, bio je Luca Bernardi iz San Marina, koji nije u bodovnom sustavu Alpe Adria, ali je upisao, u dva dana, dvije pobjede.
U nedjeljnoj je utrci u trećem krugu odvezao svojim Ducatijem 1:26,665 minuta i prosjekom 172,479 km/sat.
Nedovoljno, jer rekord od srpnja 2018.godine drži Austrijanac Phillipp Steinmayr (Yamaha) u vremenu 1:26,678 minuta.
Bernardi je bez posebnih počasti pobijedio, a Alpe Adria bodove i postolje prepustio Česima Michalu Filli (Ducati V4R) i Michalu Prašeku (BMW S1000RR), te Mađaru Adrianu Gyutaiju (Ducati V4R).
Još jedna utrka FIM European Cupa, ona klase SSP 300, završila je drugom pobjedom u dva dana Slovenca Gašpara Hudovernika (Yamaha R3) koji je ispred konkurenata bio bolji 21 i više sekundi. Drugi je bio Karlo Gršić (Kawasaki 400), a treći Davide Di Lenardo (KTM 300), obojica iz MK Križevci.
U klasi 125 SP hrvatskog prvenstva nova pobjeda za Mirka Zidarića iz MK Križevci, uz znakovitu prednost ispred klupskih kolega Karla Gršića i Danijela Koprića, a svi su vozili motocikle Aprilia.
Fotogalerija Miroslav Krpan