Na startu 14. Rallya Idrija 2021., međunarodnog bodovnog natjecanja FIA CEZ Prvenstva Srednjeeuropske zone, ali i završnice državnih prvenstava Slovenije i Hrvatske, našlo se 78 posada, a do ciljne rampe, u središtu Idrije, stiglo je njih 58.
Mokra staza, hladnoća i za rally, kazalo bi se, idealni uvjeti, dijelom su bili uzročnik većeg broja odustajanja, većinom zbog tehničkog kvara, no, na ciljnoj rampi najviše razloga za zadovoljstvo imao je izvrsni slovenski rally as Rok Turk koji je ove sezone, u tandemu sa suvozačem Vili Ošlajom, uz sve pobjede tijekom sezone, stigao do svog petog naslova državnog prvaka Slovenije.
Oni su u Hyundai i20 ostvarili najbolja vremena na svih devet brzinskih ispita duljine 83,55 km, uz itinerer od gotovo 200 km.
Stekli su prednost od 1:42,9 minuta ispred Talijana Federica Laurencicha i Alberta Mlakara (Škoda Fabia Evo), dok su do treće pozicije ukupnog poretka stigli Austrijanci Julian Wagner Hanna Ostlender (Opel Corsa Rally 4), uz dodatni zaostatak od 40-tak sekundi.
Slovenski rally u Idriji bio je peta ovogodišnja „stanica“ hrvatskog prvenstva, a sudjelovalo je 13 posada.
Kako su već ranije osigurali sigurne naslove prvaka ili dobre pozicije na tablicama, dio onih najbržih izostao je, ali dobre su vožnje prikazale gotovo sve naše posade.
U prvi su plan, pomalo nenadano, iskočili Paolo Mavričić i Igor Puž iz Autokluba Opatija Motorsport, ovog puta u izuzetno dobro pripremljenoj Ford Fiesti Rally 4.
Sam početak i prvi brzinac, tek 30. pozicija generalke nisu bili ohrabrujući, ali tada se krenulo žestoko. Prvo 15., potom 17., 18, pa sredinom dana i 14.vrijeme ukupno davalo je nadu dobrog rezultata.
Drugi dio dana malo su spustili tempo, dovoljno, upravo onoliko koliko je do cilja trebalo za prvu hrvatsku generalku, pobjedu s 19.mjestom ukupno među 78 automobila.
Sve je funkcioniralo izvrsno. Prvo se trebalo priviknuti na automobil, a kad takvo „oružje“ imaš u rukama, neizostavan je dobar rezultat. Do pobjede smo stigli uz veliku pomoć pratećeg tima kojima dugujem zahvalnost, a posebno i iskustvu suvozača Igora Puža, riječi su mladog Paola Mavričića, koji se iz trofejnih jedriličarskih voda, prije koju godinu preselio na kopnene, oktanske staze i gdje god nastupi, niže uspjehe.
Na četiri su brzinca bili najbolja hrvatska posada.
Prestigli su i favorite u ovom slučaju, naše Mađare Janosa Szilagyija i Alexandru Katlin Varadi (AK Delta Sport Zagreb) koji su se, vozeći identičan automobil, morali zadovoljiti drugim mjestom, uz samo 18 sekundi slabije vrijeme od Mavričića.
Time su potvrdili naslov viceprvaka Hrvatske.
Treća najuspješnija hrvatska posada bili su pobjednici klase 5 hrvatskog prvenstva Nenad Lončarić i Tajana Vojvodić Pinky (AKK Sveta Nedelja) u Subaru Imprezi Sti, dok je na postolju sustava bodovanja Prvenstva Hrvatske, na trećoj poziciji stajao tandem Tomas Hrvatin - Đani Simčić (AK Rijeka) vozeći Renault Clio RS, ujedno pobjednici klase 7. Mavričić je briljirao u još jednoj konkurenciji – bio je naš najbolji junior ispred Martina Ravenščaka (AKK Sveta Nedelja) i Tomislava Jeffreya Jemrića (AK AD Astra Kastav).
Uz Lončarića na postolju klase 5 našle su se dvije istarske posade Nenad Hrvatin i Doris Labinjan (AK Prorace Sv.Lovreč) na drugom i Sanjin Prodan i Elena Golojka (AK Buzet Autosport) na trećem mjestu.
U ekipnoj konkurenciji PH slavili su vozači AKK Sveta Nedelja ispred AK Opatija Motorsport, koji su obranili naslov ekipnih prvaka Hrvatske.
Treći su bili članovi zagrebačkog AK Delta Sport.