Croatia rally: Finac Juho Hanninen ostvario osam od deset najboljih vremena

Subota, 26. svibnja 2012. 08:45 Napisao/la  Miroslav Krpan

Posijeoli devet  brzinskih ispita „Croatia rallya 2012." vodeći u ukupnom poretku je finski automobilist Juho Hänninen uz suvozača Markkulu Miku za upravljačem „Škoda Fabia S2000“


 Pri kraju drugog dana i devet  brzinskih ispitaCroatia rallya 2012.“, što se ovog tjedna održava na širem području Rijeke, Kvarnera, Gorskog kotara i Istre, vodeći u ukupnom poretku je finski automobilist Juho Hänninen uz suvozača Markkulu Miku za upravljačem „Škoda Fabia S2000“. Oni su ostvarili  osam najboljih vremena, a samo dva prepustili najvećim rivalima njemačkoj posadi Hermann Gässner junior – Klaus Wicha u identičnom automobilu. Uoči posljednjeg ispita drugog dana na Preluci stekli su prednost od 16,2 sekunde što ih uoči trećeg i odlučujućeg dana vodi ka sigurnoj pobjedi ovogodišnjeg, trećeg ovosezonskog natjecanja Prvenstva Europe u rallyu.

Iza njih gotovo ležerno i sa konstantnim vremenima vozi se jedan od pretendenata za pobjedničko postolje talijanski as Luca Betti koji je sa suvozačem Mauriziom Baroneom u „Peugeotu 207 S2000“ i protekle dvije godine bio među slavodobitnicima na riječkom Korzu osvajajući oba puta druga mjesta. Njihov zaostatak za vodećima je 1:07,7 minuta poslije devet brzinaca.

Uz elitni razred automobila S2000 izvrsno se drži i hrvatski favorit za visok plasman, najtrofejnija domaća rally posada Juraj Šebalj – Toni Klinc koji za upravljačem „Mitsubishi Lancera EVO IX“ povremeno ostvaruju i četvrto vrijeme po brzincu. Uoči večernje, druge Preluke zauzimaju sedmu poziciju „generalke“. Uz stazu Preluk okupilo se više tisuća ljubitelja rallya koji su uživali u vrhunskoj vožnji europskih i hrvatskih asova isčekujući večernji, očito i atraktivniji gotovo noćni BI.

Na startu su bila 42 automobila, posade iz 14 zemalja, Prva dva dana nastup je okončalo njih 11, među kojima nekoliko izlijetanja, uglavnom na Platku srećom bez posljedica po vozače. Sredinom drugog dana zbog tehničkog kvara odustao je  Bugar Dmitar Iliev u prestižnoj Škoda Fabii S2000.

Borba za što bolji rezultat domaćih posada i međusobni skor je žestoka. Posebno je to izraženo u nastupima Viliama Prodana sa Zdravkom Draženovićem u „Citroenu C2R2 MAX“ ( Buzet autosport/Opatija Motorsport), potom Davora Mihelića i Matea Butorca (Opatija Motorsport) u „Citroenu C2 VTS“ i Sebastiana Čepara sa suvozačem Elvinom Svetićem (MRC Sport Rijeka) za upravljačem „Honda Civic TypeR“ koji su prvih šest brzinaca bili izuzetno dobri i brzi, među deset, da bi potom popustili u tempu,ali i sakupili nepotrebne kaznene sekunde zbog grešaka.

Poredak poslije devet BI: 1. Hänninen - Markkulu (Finska, „Škoda Fabia S2000“) 1:08.58,3 sata  , 2. Gässner jr. – Wicha (Njemačka, Škoda Fabia S2000) +16,2 sekunde, 3. Betti – Barone (Italija) +1.07,7 minuta, 4. Solowow – Maciek (Poljska) +3.20,1, 5. Turk – ložnar-Kranjc (Slovenija, svi Peugeot 207 S2000) +3.20,6, 6. Tlusak – Skaloud (Češka, Škoda Fabia S2000) +3.28,5, 7. Šebalj – Klinc (Hrvatska, Mitsubishi Lancer EVO IX) +3.52,5, 8. Parli – Canton (Švicarska, Citroen DS3) +6.40,3, 9. Žakelj – Selan (Slovenija, Mitsubishi Lancer) +7.50,3, 10. Prodan – Draženović (Hrvatska, Citroen C2R2 MAX) +9.08,0,...