Tradicija nije iznevjerena, štoviše nastavljena je uspješnim 87. izdanjem najdugovječnije sportske manifestacije u nas, međunarodnom moto utrkom u sustavu Alpe Adria International Motorcycle Championshipa, u okvirima FIM Europe najpriznatijeg regionalnog motociklističkog okupljanja na europskom tlu.
Unatoč toplinskom udaru tijekom trodnevnog vikenda, s temperaturom i višom od 36 stupnjeva u hladu, na Automotodromu Grobnik nastupilo je 145 motociklista i motociklistkinja iz 18 nacija.
Vozio se dvostruki bodovni program, subotnji i nedjeljni, sa po osam treninga i osam utrka u okviru kojih je objedinjeno čak 13 različitih klasa (skupina), a uz AAC bodovanje pišu se bodovi i za FIM Europe Cup tri prestižne klase, Womens European Championship – WEC SSP 300, Bagger Racing European Cup, BMW M Cup, Kawasaki ZX4 RR, R7 Cup i R9 Cup, kao i Prvenstvo Hrvatske.
Najbrojnija skupina dviju najjačih klasa, Superbike i STK 1000, s 29 sudionika, privlače posebnu pažnju.
Dvostruku pobjedu objedinjenih utrka oba dana, ali i svoje klase Superbike, ostvario je stari znanac grobničke staze Čeh Michal Filla (Ducati) ostvarivši drugog dana i najbolje vrijeme vikenda 1:25,708 minuta uz prosjek 175,100 km/sat.
U obje utrke drugoplasirani je bio pobjednik klase STK 1000 Mađar Mate Szamado (BMW).
Apsolutni rekord u okvirima AAC utrka na Grobniku nije pao, nešto više od sekunde slabije od rekordera Talijana Yari Montelle iz svibnja 2024. godine.
Nekadašnji dugogodišnji rekorder Grobnika, Slovenac Marko Jerman s Yamahom klase STK 1000, oba je dana bio drugi u klasi, dok su najbolji rezultat od hrvatskih motociklista polučila braća Nervo, prvog dana Luka treći u STK 1000, a drugog Dominik četvrti u Superbike, obojica na Yamahama.
Mladi 21-godišnji Križevčanin Karlo Gršić (Yamaha) odvezao je jednu od najboljih utrka u karijeri, pobijedivši prvog dana u „žestokoj“ skupini „600 SSP-STK-NG“, triju klasa od kojih Gršić vozi STK, prolaskom foto-finish ciljom za samo 66 tisućinki sekunde brže od drugoplasiranog, 16-godišnjeg Slovenca s njemačkom licencom Mitje Borgelta (Yamaha).
Sutradan su zamijenili pozicije u ciljnoj ravnini i na pobjedničkom postolju.
S dvije pobjede u dva dana na grobničkoj je stazi upriličio intoniranje hrvatske himne požeški motociklist Leon Jurčak (Ducati) u klasi AAC Cup 1000.
Oba je dana bio brži od srpskog vozača Vukašina Bajića (Ducati).
Dvostruku pobjedu 87. utrke Alpe Adria ostvarili su i: klasa AAC Cup 600 Jindrich Skopek (Češka,Yamaha), 600 NG Patrick Pascota (Rumunjska, Yamaha), AAC Sportbike Yamaha Konstantinos Mavropoluos (Črčka,Yamaha), SSP 300 Daniel Turecek (Češka, Kawasaki), FIM Europe WEC (žene) Patrycja Sowa (Slovakinja s poljskom licencom, Kawasaki) i u Bagger Racing European Cup Manuel Grandi (Italija, Indian).
Po jednu pobjedu klase 600 SSP ostvarili su Talijan s hrvatskom licencom Diego Milloch (Kawasaki) i Benjamin Baumgartner (Austrija, Yamaha), Sportbike Kawasaki Jason Roberzo Sarchi (Italija) i Lucacs Owen (Mađarska), te u BMW M Cupu Poljaci Sobleslaw Markowski i Krzysztof Szypula.
Još jednu uspješnu organizaciju najznačajnije motociklističke priredbe na Automotodromu Grobnik potpisuju Automotodrom Grobnik d.o.o. i Motociklistički klub Kvarner.
Ovogodišnja sezona AAIMC zaključuje se 7. rujna na SlovakiaRingu.