Poslije dvije godine, češki automobilisti Ondrej Bisaha i Petr Tešinsky, ponovo su u Zagrebu ispijali pobjednički pjenušac, ovog puta u konkurenciji 44 posade tradicionalnog i najznačajnijeg hrvatskog rallya „Zagreb Open 46.Ina delta rally 2020.“, u još jednoj uspješnoj organizaciji Autokluba Ina Delta Zagreb.
Vremenske prilike u ovom rujanskom izdanju kultne „Delte“ niti sudionike, niti brojne sudačke i tehničke službe nisu mazile, a organizacijski je, duž 403 km itinerera i deset BI šireg zagrebačkog okruženja, sve trebalo prilagoditi specifičnostima „novog normalnog“ uzrokovanog pandemijom „Covid-19“.
Prvog su se dana vozila po dva brzinca pored upravne zgrade glavnog pokrovitelja INA Industrije nafte d.d. i sjedišta manifestacije Zagrebačkog Velesajma, te poslije niza godina ponovo u okruženju Jastrebarskog, na znanim reli dionicama jaskanskog gorja.
Favoriti za pobjedu, češka posada Bisaha-Tešinsky u prestižnom automobilu „Hyundai i20 R5“ od prve su krenuli žestoko i nakon prvog dana stekli prednost od 1:21,5 minuta ispred hrvatskog trolista klase 2, pretendenata na pobjedu za Prvenstvo Hrvatske.
Tako je Dubrovčanin Niko Pulić uz Zagrepčanina Davora Devunića (AK Dubrovnik Racing, Ford Fiesta R2T) jutro drugog natjecateljskog dana dočekao kao drugi, treći je bio Buzećanin Viliam Prodan sa suvozačem Zagrepčaninom Zoranom Raštegorcem (AK Opatija Motorsport, Renault Clio R3), dok je „tek“ četvrti u generalci bio zagrebački tandem Juraj Šebalj-Ivan Pogačić (AKK Sveta Nedelja, Toyota GT86 CS R3).
Bili su unutar osam sekundi međusobne razlike.
Drugi dan vozio se Sljemenom, u svim smjerovima.
Prvi jutarnji brzinac „Šestine“ dobiva Šebalj ispred Bisahe, a isto ponavlja i na trećem BI „Sljeme“.
No, Bisaha, uz četiri brzinca prvog dana, u svoju korist upisuje još dva prolaska Lazom i jedne Šestine, da bi završni brzinac „Sljeme“ na svoj pobjednički konto upisao legendarni Niko Pulić.
Na cilju, u krugu ZV-a, postolje je čekalo Čehe na prvoj poziciji, Šebalja i Pogačića na drugoj, a Pulića i Devunića na trećoj.Prodan se konstantno držao četvrte pozicije, koju je na kraju uspješno i „obranio“, a bila je to u stvari treća u poretku Prvenstva Hrvatske.
Ovogodišnja „Delta“ bodovana je za FIA Euro rally Trophy i hrvatsko Međunarodno zonsko i Državno prvenstvo.
U domaćoj konkurenciji bez rezultata, zbog tehničkog kvara su, među devet odustalih posada, ostale i dvije posade AK RIjeka - mladi Austrijanac Alfred Kramer (Mitsubishi Lancer Evo IX9 i Tomas Hrvatin sa Ivanom Pavlovićem (Renault Clio RS), kojima se do pretposljednjeg brzinca smiješila pobjeda klase 3.
Za PH pobjednici klasa bili su: 2 - Šebalj-Pogačić, 3 - Šamec-Šalec, 4 - Katić-Rubinić i 5 - Lončarić-T. Vojvodić, a u ekipnoj konkurenciji AKK Sveta Nedelja.
Rezultati, ukupno: 1. Bisaha-Tešinsky (Češka, Hyundai i20 R5) 1:40:26,9 sati, 2. Šebalj-Pogačić (AKK Sveta Nedelja, Toyota GT86 CS R3) +2:05,1 minuta, 3. Pulić-Devunić (AK Dubrovnik Racing, Ford Fiesta R2T) +2:43,2, 4. V. Prodan-Z. Raštegorac (AK Opatija Motorsport, Renault Clio R3) +3:42,3, 5. M. Ravenščak-Tomašković (AKK Sveta Nedelja, Ford Fiesta R2T) +5:49,1, 6. Szilagyi-Varadi (AK Delta Sport, Peugeot 208 R2) +6:14,9, 7. Šamec-Šalec (AKK Sveta Nedelja, Peugeot 206 RC) +8:13,4, 8. Mavričić-Stiperski (AK Opatija Motorsport, Renault Clio RS) +10:56,3, 9. Lončarić-T. Vojvodić (AKK Sveta Nedelja, Subaru Impreza Sti) +10:59,9, 10. M. Kukec-B. Kukec (AKK Sveta Nedelja, Subaru Legacy GT) +12:18,9.
Fotogalerija Miroslav Krpan