Dejan Dimitrijević nadmoćno postao novi kralj Sljemena

Srijeda, 15. svibnja 2019. 15:51 Napisao/la  Miroslav Krpan
Dejan Dimitrijević
Dejan Dimitrijević Foto: Miroslav Krpan

 

Na startu nove hrvatske automobilističke sezone na brdskim stazama, od prijavljenih 96 vozača pojavilo se njih 83 kao sudionici tradicionalne međunarodne utrke „Zagreb Open - 26. Nagrada Stubičkih Toplica 2019.“, u još jednoj izvrsnoj organizaciji zagrebačkog Autokluba „INA Delta“.

Zagrebački automobilist mlađe „garde“ Dejan Dimitrijević (AKK Velika Gorica) ovog je puta izvrsno uskladio svoju „violinu“ – „Seat Leon 3.2 Turbo“ koji ga povremeno baš i ne sluša najbolje.

U obje je bodovne vožnje imao najbolja vremena na stazi od Pila do pola dionice prema Hunjki, u duljini 5.510 metara, od kojih je ona druga u vremenu 3:14,727 minuta bila najbolja tijekom dana.

Nije mu mogao parirati niti prošlogodišnji pobjednik utrke i rekorder staze slovenski prvak Milan Bubnič u robusnoj „Lancia delti HF Integrale“ čiji je ukupni zaostatak nakon dvije vožnje bio gotovo četiri sekunde.

Dimitrijević je tako postao novim „kraljem Sljemena“ i 16. vozač u 26 godina – pobjednik ove slavne utrke. Treći as na pobjedničkom postolju bio je Riječanin Mario Jurišić, koji na brdu brani boje AK Župa Dubrovačka, u svom, očito konačno sređenom „Audiju A4 STW 2.0“, kojim je u prvoj imao drugo, u drugoj treće vrijeme i za pobjednikom zaostao tek 8,729 sekundi.

U bodovanju hrvatskog prvenstva treći je bio Denis Nišević (AK Župa Dubrovačka).

Sve se to odvijalo u sjeni i tuzi nekadašnjeg državnog prvaka i pobjednika iz 2017.godine Zagrepčanina Domagoja Perekovića (AKK Zanatlija) koji je već na treningu imao problema sa svojim „Mitsubishi Lancerom EVO IX“, da bi pri kraju prve vožnje teže oštetio automobil što je bio kraj njegova nadanja za pobjedom.

Od zvučnijih imena vrijedi istaknuti odustajanje najuspješnijeg automobiliste prošlogodišnje sezone Splićanina Ante Alduka (AK Dubrovnik racing) koji je naprosto „spržio“ motor svoje Hondu Civic TypeR, a nakon izvrsnog trening vremena tehnika „Fiat Punta 2.0“ je od rezultata udaljila i Lupoglavca Nina Andrejevića (AK Opatija).

RADOLA ISPRED PULIĆA

U generalci desetorice najboljih završilo je šest vozača grupe E1 i četiri grupe A. Pobjedu grupe A slavio je pulski as Saša Radola (AK No Traction) u svojoj „Hondi Civic TypeR“ nadmašivši za sitno u obje vožnje povratnika, veterana i legendu hrvatskoh automobilizma, do sada vozača s najviše pobjeda na Sljemenu (ali u nekim drugim „bolidima“) Dubrovčanina Niku Pulića koji je bio za volanom „Opel Adama R2“.

Bili su peti i šesti ukupnog poretka.

Slavlje najboljeg rezultata u grupi N ostalo je u „domaćem dvorištu“ – za volanom „Peugeota 206 RC 2.0“ najboljim se pokazao rally as Dario Šamec iz oroslavskog Autokluba Zagorje, ostvarivši ukupno 12. poziciju.

Nepune tri sekunde slabiji od njega bio je slovenski internacionalac Peter Marc (Mitsubishi Lancer EVO IX).

Ipak, na bodovnoj ljestvici, zahvaljujući brojnijoj konkurenciji svojih klasa, u grupi N u PH su poveli Đivo Franić i Maroje Batina iz AK Dubrovnik racing, te Ivan Sertić (AK Ragusa racing).

U ekipnoj konkurenciji „na zapadu ništa novo“.

Dva boda prednosti, na startu sezone, stekli su branitelji naslova prvaka, ovog puta malobrojni, s tek pet vozača, članovi AK Dubrovnik racing ispred AK Župa Dubrovačka čije su boje branila tri vozača (Jurišić, Nišević, Barović).

Za treće mjesto zaslužni su Sentić, Blažević i Žmirak u dresu AK Ragusa Racing.

HERNAUT POVEO

U konkurenciji Prvenstva povijesnih automobila pobjedom je poveo Zagrepčanin Antonio Hernaut (Opel Corsa 1.6) kao vozač AK Župa Dubrovačka.

Nakon dvije vožnje nepune je tri sekunde bio brži od Dorijana Kljuna (AK Opatija) u „VW Golfu Gti 1.6“, dok je treće mjesto ostvario Frane Jukić (AKK Rogoznica).

Ekipno Opatijci i ovog puta uspješniji od vozača AKK Rogoznica.

Otvorenje sezone propustili su prijavljeni formulaši, kao i desetak vozača kojima očito sedam mjeseci zimske pauze nije bilo dovoljno za pripremu automobila.

No, bilo je i onih čija se imena uobičajeno nađu samo – na listama prijava.

Ohrabruje najava uključenja nekih u sezonu već na slijedećoj utrci u Skradinu, što se vozi predstojeći vikend.

Uz bodovanje Prvenstva Republike Hrvatske za moderna vozila Kategorija I (turistička vozila), te PH povijesnih vozila, rezultati Sljemena su bodovani i za Državno prvenstvo Republike Slovenije, kao i Pokalno prvenstvo AŠ 2005, FIA CEZ Prvenstvo Srednjeeuropske zone za povijesna vozila, te Alpe Adria Hill Climb Cup, a izvedbu utrke ocjenjivala su i dva FIA promatrača kako bi od sljedeće godine Stubičke Toplice bile upisane u kalendar FIA Prvenstva Europe za povijesna vozila.

Rezultati – ukupni poredak: 1. Dimitrijević (AKK Velika Gorica, Seat Leon 3.2 Turbo) 6:36,483 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2. Bubnič (Slovenija, Lanca Delta HF Integrale) +3,657, 3. Jurišić (AK Župa Dubrovačka, Audi A4 STW 2.0) +8,729, 4. Nišević (AK Župa Dubrovačka, Renault Megane 2.0) +15,109, 5. Radola (AMK No Traction Pula, Honda Civic TypeR) +24,199, 6. Pulić (AK Dubrovnik Racing, Opel Adam R2) +29,175, 7.Čuden (Slovenija, Renault Clio RS) +30,351, 8. Mikulec (AKK Sveta Nedelja, Renault Clio RS) +30,532, 9. Magdić (Splitski autoklub, Peugeot 306) +31,986, 10. Kopajtić (AK Rijeka, Zastava Yugo 1.6) +32,696.

Fotogalerija Miroslav Krpan