Ovogodišnja automobilistička sezona Prvenstva Republike Hrvatske zaključena je nastupom 42 vozačice i vozača iz 14 klubova na jubilarnoj „10. Nagradi RI autosport 2019.“, u još jednoj uspješnoj organizaciji istoimenog riječkog autokluba.
Na neznatno izmijenjenoj, u odnosu na ranije godine, za kronometar vožnje stazi dugoj 458 metara, uz nimalo ugodne vremenske prilike gotovo cjelodnevne kiše i južine, odlučeno je ovogodišnje prvenstvo, pomalo iznenađujućim rezultatima.
Favoriti po bodovima za pobjednike, ali i naslov državnog prvaka, nakon četiri do tada održana natjecanja, bili su Dean Jurasić, Nenad Damarija i prošlogodišnji prvak Dejan Kopajtić.
No, niti jedan se na kraju nije našao na pobjedničkom postolju ovog natjecanja iako je s dvije najbolje vožnje najbliži, čak i pobjedi bio Kopajtić.
Ali, „pokopala“ ga druga vožnja i krivi odabir guma.
Sve tri vožnje među trojicom najbržih završavao je Igor Bogović (AK Buzet Autosport) i u konačnici, pomalo iznenađujuće, stigao do svoje prve kronometar „generalke“ i pobjede u natjecanju PH.
Svojim „Peugeotom 106 1.6“ bio je tek 540 tisućinki uspješniji od mladog, očito talentiranog Riječanina Marina Božičevića (AK RI autosport) koji je svoj rezultatski kontinuitet dobrih vožnji posljednjih mjeseci potvrdio drugim mjestom ukupnog poretka, prethodno ostvarivši najbolje vrijeme treninga, ali i druge bodovne vožnje.
Do treće se pozicije probio još jedan mladi istarski as Karlo Pelicar (AKORK Skok racing 1993) za volanom „Peugeota 106 1.6“.
DAMARIJA DO DVOSTRUKOG NASLOVA PRVAKA
Osmo mjesto na Grobniku i važna tri boda bila su dovoljna tek jednom od favorita, Puljaninu Nenadu Damariji (AK Pula-Rovinj) da jednu uspješnu sezone privede kraju dvostrukim trijumfom, nakon naslova državnog prvaka u autoslalomu i naslovom državnog prvaka u kronometar vožnjama.
Za nastup je ovog puta odabrao iznajmljeni „MG ZR 105“, što se pokazalo punim pogotkom.
Prvom pobjedom najveći skok na ljestvici do naslova viceptvaka učinio je Bogović, dok se Jurasić mora zadovoljiti, nakon liderske pozicije gotovo cijelu sezonu, tek trećim mjestom.
Kod vozačica nije bilo dileme, pobjeda za siguran naslov prvakinje Doris Labinjan (AK Istra racing team Pazin), dok je među juniorima drugi put ove sezone slavio Marin Božičević.
No, nedovoljnim brojem nastupa na kraju je tek četvrti, a prvakom je postao Karlo Pelicar.
U ekipnoj konkurenciji bez premca novom pobjedom do naslova su stigli članovi pazinskog AK Istra racing teama, ispred AK Buzet Autosport i AKORK Skok racing 1993.
Jubilarna „10. Nagrada RI autosport 2019.“, kojom je Autoklub RI autosport zaključio godinu svog jubileja deset godina uspješnog djelovanja, održana je pod pokroviteljstvom Primorsko-goranske županije, supokrovitelji su bili Turistička zajednica Grada Rijeke, Zajednica sportova Primorsko-goranske županije i Općina Čavle.
Partner u organizaciji je Automotodrom Grobnik d.o.o., a znakovitu pomoć organizatoru su pružili Grad Rijeka, Riječki sportski savez i „Automartini“ d.o.o..
Medijski pokrovitelji bili su Novi list, www.poduckun.net, www.torpedo-media, www.sportcom.hr, www.automania.hr i www.riautosport.hr.
Rezultati,
ukupni poredak 1. Bogović (AK Buzet Autosport, Peugeot 106 1.6) 4:41,239 minuta (zbroj vremena 3 vožnje), 2. Božičević (AK RI autosport, peugeot 106) +0,540 sekundi, 3. K. Pelicar (AKORK Skok racing 1993, Peugeot 106 1.6) +2,161, 4. Krota (AK Buzet Autosport, Citroen AX) +3,835, 5. Kopajtić (AK Rijeka, Zastava Yugo) +4,066, 6. N. Hrvatin (AK IRT Pazin, VW Golf Gti) +5,571, 7. Močibob (AK Buzet Autosport, VW Golf) +6,093, 8. N. Damarija (AK Pula-Rovinj, MG ZR 105) +6,417, 9. Grubiša (IRT Pazin, Peugeot 106 Rallye 1.6) +7,914, 10. Božić (Buzet Autosport, Peugeot 106) +8,312);
vozačice 1. Labinjan (IRT Pazin), 2. Kamenar (AK Rijeka);
juniori 1. Božičević, 2. Pelicar, 3. Herc (AK RI autosport);
veterani 1. Kamenar;
klasa 1 – 1. Smailagić (SAK Samobor), 2. Baf (IRT), 3. Kinkela (AK Opatija);
klasa 2 – 1. Grubiša, 2. Maksuti (oba IRT), 3. Petrinić (Skok racing 1993);
klasa 3 – 1. Dropučić (AK Dubrava), 2. Žufić (IRT), 3. Valjužić (Skok racing 1993);
klasa 4 – 1. Damarija, 2. Jurasić, 3. Francetić (KK Rijeka);
klasa 5 – 1. Bogović, 2. Božičević, 3. Pelicar;
klasa 6 – 1. Hrvatin, 2. Močibob, 3. Badurina (KK Rijeka);
klasa 7 – 1. Matošević, 2. Labinjan (oboje IRT);
ekipe klubova 1. AK Istra racing team Pazin 60 bodova, 2. AK Buzet Autosport 45, 3. AKORK Skok racing 1993 36;
timovi 1.www.riautosport.hr Team (Božičević, Herc), 2. Trgoauto racing team (Pelicar, Milokanović).
Fotogalerija Miroslav Krpan